תיאום פגישה אישית


הרשמה עכשיו
לקבלת מידע לתיבה הדואר שלך
אמנת שרות
.

איילון נאמנים רואה את עצמה מחויבת, כל יום מחדש, להצדקת האמון הרב שנותנים בה לקוחותיה, להבטחת עתידם הכלכלי . מטרה זו תושג באמצעות הקפדה על מתן שירות איכותי וללא פשרות, המבוסס על מקצועיות, אמינות, זמינות ואדיבות.

 אנו, מתחייבים להעניק שירות איכותי, מקצועי ואישי אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ושואפים לספק ללקוחותינו חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אמינות, מקצועיות, שקיפות, שמירת הפרטיות, זמינות ונגישות-  הינם הערכים  המנחים את פעילות הסוכנות.

להלן העקרונות המנחים במתן שרות ללקוחותינו:

v     התמקדות בצרכי הלקוח,תוך מאמץ לזהות ולהבין את רצונותיו ולהציע מענה יעיל, מקצועי ומותאם לו אישית.

v     להעניק ללקוח את  השירות המקצועי הטוב ביותר, במהירות, ביעילות, בסובלנות ובשקיפות .

v      שמירה על סודיות ודיסקרטיות מוחלטת על כל מידע אישי ועסקי שנמסר ע"י הלקוח והכול בכפיפות לכל דין.

דרכי התקשרות עם החברה ועמידה ברמת שרות:

לרשות לקוחותינו מגוון אמצעי התקשרות: דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, פקס, דואר, מענה טלפוני ו/או פגישה אישית עם גורם מקצועי מטעם החברה.

פניית לקוח וקבלת קהל - בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00

כל פנייה של לקוח במסגרת ימי העבודה של הסוכנות, תזכה למענה ראשוני תוך 2 ימי עסקים. בסופי שבוע וחגים יהיה המענה הראשוני ללקוח ביום הראשון לאחר השבת או החג.

לקוח אשר יפנה לקבלת אישור או מסמך כגון דוח מצב ביטוח, אישור על תשלומים ועוד יקבל זאת תוך 7 ימי עסקים.

לקוח המבקש לתאם עמו פגישה יזכה למענה מתאים לצרכיו בתוך 7 עסקים ממועד קבלת הפנייה.

אנו מתחייבים להשיב לפנייה בכתב של לקוחות החברה תוך 14 ימי עסקים.

איילון נאמנים תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

בניית אתר פיסיליין © 2011